Heijan Manitamı Kalsın Suç Ortağı Lazım MP3 indir müzik

Heijan Verse. Manita mı kalsın , şuç ortağı lazım. Anasının kuzuları bi yolunu alsın. O bana bi gelsin de şehir alev alsın. Yansın mahalle , baba ver yansın. Biri tav olacak paraya , binecek o arabaya. Biri takılıp köşe göze gidicek hep araya. Garibanı düşecek gece sokağa gelecek. Bağıra bağıra kapına gelip üzülecek.

heijan #muti #sucortagi #heijan2020 Şarkı Sözü :Bi' kere de bizi bizi şuç ortağı lazım Anasının kuzuları bi' yolunu alsın O bana bi'  Gel de, bana bi' gel de Koşarım peşinden belaya, derde Manita mı kalsın, şuç ortağı lazım Anasının kuzuları bi' yolunu alsın O bana bi' gelsin de şehir alev alsın Yansın mahalle, … Manita mı kalsın, suç ortağı lazım anasının kuzuları yolunu alsın. Ah, ilgili alakalı tatlı dilli adama bayılırım, ne yapayım odun gibi erkeği ayol. #beyazorkidem. Flörtünüz sizi her gün … bi kerede bizi bizi düşürme derdekuruluyorum ona buna bu nasıl aşk begel de bana bi kalsın şuç ortağı lazım anasının kuzuları bir yolunu alsın o bana bi 

Flörtünüz sizi her gün arayıp sorsa sıkılır mısınız

  1. Tavla dizilimi
  2. Gölbaşı öncü döner

Anasının kuzuları bi yolunu alsın Am O bana bi gelsin de şehir alev alsın F Yansın mahalle , baba ver yansın. Am Biri tav olacak paraya , binecek o arabaya F Biri … Anasının kuzuları bi yolunu alsın. 03 Feb 2022 heijan #muti #sucortagi #heijan2020 Şarkı Sözü :Bi' kere de bizi bizi şuç ortağı lazım Anasının kuzuları bi' yolunu alsın O bana bi'  Gel de, bana bi' gel de Koşarım peşinden belaya, derde Manita mı kalsın, şuç ortağı lazım Anasının kuzuları bi' yolunu alsın O bana bi' gelsin de şehir alev alsın Yansın mahalle, … Manita mı kalsın, suç ortağı lazım anasının kuzuları yolunu alsın. Ah, ilgili alakalı tatlı dilli adama bayılırım, ne yapayım odun gibi erkeği ayol. #beyazorkidem. Flörtünüz sizi her gün …

Manitamı kalsın, suç ortağı lazım, anasının kuzuları bi ...

Anasının kuzuları bi yolunu alsın O bana bi gelsin de şehir alev alsın Yansın mahalle , baba ver yansın Biri tav olacak paraya , binecek o arabaya Biri takılıp köşe göze … Anasının kuzuları bi yolunu alsın. 08 Feb 2022

Heijan - Suç Ortağı текст - SR

Heijan verse. Manita mı kalsın , şuç ortağı lazım. Anasının kuzuları bi yolunu alsın. O bana bi gelsin de şehir alev alsın. Yansın mahalle , baba ver yansın. Biri tav olacak … Anasının kuzuları bi yolunu alsın. 21 Oct 2021 Sep 20, 2019 Manita mı kalsın , şuç ortağı lazım. F Anasının kuzuları bi yolunu alsın. Am O bana bi gelsin de şehir alev alsın
2022 aksiyon filmleri izle

Anasının kuzusu ile ilgili şiirler "kayıt tarihine" göre listelenmektedir. Şiirlerin "Anasının kuzusu" ile ilgili alakalı olup olmadıkları sistem tarafından otomatik belirlenip içinde aradığından konu dışı bazı şiirler listelenebilir. Anasının … Anasının kuzuları bi yolunu alsın. sucortagi. 3500. 1.5M ratings 277k ratings See, that’s what the app is perfect for. Sounds perfect Wahhhh, I don’t wanna. 3500 Anasının kuzuları bi yolunu alsın… Onlar bizim askerlerimize dair can acıtıcı kayıpları nasıl vereceklerini durup düşünür ve düşünüp dururken, birden kafalarda bir şimşek çaktı ve “1709 rejim askeri … Gel de, bana bi gel de. Koşarım peşinden belaya derde. Manita mı kalsın, şuç ortağı lazım. Anasının kuzuları bi yolunu alsın. O bana bi gelsin de şehir alev alsın. Yansın … Anasının kuzusu. Burcu Kara, önceki gün yönetmen eşi Fırat Parlak ve oğlu Ali Çınar'la gezmedeydi. Ailesiyle bir kafeye uğrayan oyuncu, minik oğluyla eşine böyle … Anasının kuzusu. Sanem Çelik, Aliye dizisinde oğlunu canlandıran Ayberk Koçar ile 14 yıl sonra buluştu. Koçar’ın EDHO setinde ziyaret ettiği Çelik çok mutlu oldu. … Anasının kuzuları bi' yolunu alsın O bana bi gelsin de şehir alev alsın Yansın mahalle, baba ver yansın Biri tav olacak paraya binecek o arabaya Biri takılıp kaşa göze gidicek hep …

Heijan - Suç Ortağı - Listen on Online Radio Box

Sep 14, 2019 Heijan verse. Manita mı kalsın , şuç ortağı lazım. Anasının kuzuları bi yolunu alsın. O bana bi gelsin de şehir alev alsın. Bi′ kere de bizi bizi düşürme derde Kuruluyorum ona buna bu nası aşk be? şuç ortağı lazım Anasının kuzuları bi' yolunu alsın O bana bi′ gelsin de şehir  The latest Tweets from Rabia (@RabisMese): "Anasının kuzuları bi yolunu alsın" Anasının kuzuları bi yolunu alsın. O bana bi gelsin de şehir alev alsın. Yansın mahalle , baba ver yansın. 2 yrs Report. Süleyman Köksal, profile picture.

ALPHA on Twitter: "Anasının kuzuları bi yolunu alsın"

Anasının kuzuları bi yolunu alsın. 21 Oct 2021 Sep 20, 2019 Manita mı kalsın , şuç ortağı lazım. F Anasının kuzuları bi yolunu alsın. Am O bana bi gelsin de şehir alev alsın Bi kere de bizi bizi düşürme derde. Kuruluyorum ona buna bu nası aşk be ? Gel de , bana bi gel de. Koşarım peşinden belaya , derde . Heijan verse